صحبتهای مجری باسابقه تلویزیون درباره عملکرد صداوسیما؛ مدیران باید بفهمند که ستارهسازی یکشبه نمیشود/ الان دوغ و دوشاب یکی شده
من به عنوان کسی که سالها در سازمان کار کردم، افراد سرشناسی را میشناسم که در میان مردم از احترام برخوردارند یعنی احترام میگذارند و احترام میبینند، بههرحال این احترام باید در محل کارشان دوچندان باشد.
به پاس روزهایی که زحمت کشیدند، برنامه خوب و روزهای خوشی که برای مردم ساختند، برای کارشان ارزش قائل شوند و به آنها بها دهند، ولی الان دوغ و دوشاب یکی شده است.
این فهم باید در مدیران سازمان صداوسیما ایجاد شود که برندسازی در کوتاهمدت اتفاق نمیافتد و یکشبه نمیتوانند ستارهسازی کنند، آدمها عقبه دارند و ممکن است این برندسازی چند دهه طول بکشد.
این آدمها، تجربیات و اتفاقات زیادی را از سر گذراندهاند که بسیار ارزشمند است. در عرصه اجرا کسانی باید مقابل دوربین بنشینند و با خانوادههای عزیز ایرانی همکلام شوند که شایستگی و شخصیت این کار را داشته باشند.
۲۴۵۲۴۵