رپورتاژ

ایده هایی برای هدیه تولد مردانه که هم خاص باشد هم ارزان قیمت

احتمالا در حال تلاش برای پیدا کردن یک هدیه خیلی خاص برای تولد مردی هستید که خیلی دوستش دارید، اما به دلایلی ترجیح می دهید قیمت ارزانی هم داشته باشد. راهنمای خرید هدیه تولد مردانه ای را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن بهترین گزینه را برای هدیه تولد مردانه پیدا کنید و از انتخاب خود هم راضی باشید. در این راهنما 10 هدیه برتر مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد که امکان تهیه آن نیز در ایران فراهم باشد.

شماره 10 : باربیکیو یا کباب پز

هر رابطه ای که با این مرد فوق العاده دارید مهم نیست؛ برادر، همسر، پدر یا هر رابطه دیگری که با او دارید اهمیتی ندارد، این ایده برای هدیه تولد مردانه یکی از بهترین ایده ها خواهد بود. همه مردان از دیرباز و از عصر حجر علاقه شدیدی به کباب درست کردن داشته اند و دارند. این هدیه تولد مردانه گزینه خیلی خوبی برای تمام مردان محسوب می شود. اگر در دیجی کالا یا هر فروشگاه اینترنتی دیگری جستجو کنید، خواهید دید که حتی با سیصد هزار تومان هم می توانید چنین هدیه ای بخرید.

شماره 9 : جعبه ابزار یا ابزارآلات فنی

اگر مردی که قصد دارید برایش هدیه تولد خاصی تهیه کنید، اهل فن است و یا حداقل کارهای فنی خانه را خودش انجام می دهد، جعبه ابزار واقعا می تواند برایش جذاب باشد. اگر او مهندس است که قطعا از این هدیه خیلی خوشش می آید. مردانی که ماشین شخصی خودشان را دارند، ضروری است تا در صندوق عقب ماشین خود چند ابزار ساده فنی داشته باشند تا کارهای کوچک خودرو را خودشان انجام دهند. بنابراین همان گونه که می بینید ابزارآلات فنی برای هر مردی لازم است. معمولا پکیج های ابزار، قیمتی بالاتر از یک میلیون تومان دارند، اما پکیج ابزارهای اولیه و ساده، قیمت های خیلی پایین تری دارند. برای پیدا کردن این پکیج ها بهتر است در سایت ترب یک جستجوی ساده انجام دهید.

شماره 8 : ست لباس دو نفره

اگر به دنبال ایده جذابی برای هدیه تولد مردانه خیلی خاص برای همسر و یا پسرتان می گردید، یکی از پیشنهادهای خیلی جذاب ست لباس مرد و زن است که در انواع تیپ تابستانه و زمستانه وجود دارد. این لباس ها برای هم زنان و هم مردان تولید می شوند اما طرح یکسانی دارند. این طرح ها طوری است که هر دو جنسیت مردان و زنان را شامل می شود. تصور کنید که برای ورزش بیرون می روید و یا کسی به خانه شما می آید و شما دو نفر را با این ست لباس بامزه جذاب ببیند؛ واقعا شیک و جذاب است. پیج های اینستاگرامی زیادی هستند که این ست ها را ارائه می دهند. می توانید هشتگ ست_زن_و_شوهری را در اینستاگرام جستجو کنید تا این پیج ها را پیدا کنید. اما در خرید و پرداخت خود توصیه های پلیس فتا را جدی بگیرید.

شماره 7: سوپرایز ارسال پیام تبریک به روش مدرن

هر مردی که ابراز محبت علاقه مند و نیازمند است، حتی اگر بروز ندهد. بنابراین اگر تصویر محبت شما همواره جلوی چشمش باشد، قطعا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؟ چه هدیه سوپرایزی بهتر از این که دائمی و ماندگار باشد، چیزی که لحظه دریافت هدیه تولد را برای همیشه خاطره انگیز کند.

این روزها چه مردها و چه خانم ها، همگی چیزی دارند که جدا شدن از آن برایشان سخت است و زمان زیادی را با آن در طول روز سپری می کنند. این وسیله چیزی نیست جز تلفن همراه. شما پیام تبریک خود را از طریق همین پلتفرم می توانید برای او ارسال کنید. هایپرسوپرایز که در زمینه ایده پردازی و اجرای سورپرایزهای مختلف و برای مناسبت های گوناگون فعالیت دارد، به تازگی یکی از سوپرایزهای خود را از طریق همین وسیله ارتباطی معرفی کرده است.

هایپرسوپرایز یک صفحه اینترنتی را مخصوص پیام تبریک شما به مناسبت یک هدیه تولد مردانه ویژه برایش طراحی می کند. در این صفحه تصاویر مربوط به تولد قرار دارد. همچنین شما می توانید عکس های خودتان را برای هایپرسوپرایز ارسال کنید تا در این صفحه به شیوه ای هنرمندانه به تصویر کشیده شود. پیام تبریک خود را نیز می توانید هم به صورت متن، یک پیام صوتی و یا یک پیام تصویری برایشان بفرستید، تا در این صفحه قرار دهند.

زمانی که این صفحه اینترنتی به زیباترین شکل ممکن برای شما طراحی شد، آدرس صفحه را به شما می دهند. سپس شما هم به جای ارسال پیام تبریک، فقط آدرس این صفحه را برای این مرد خاص ارسال می کنید. این صفحه اینترنتی همیشگی است و او هر وقت که بخواهد می تواند به سراغ آن برود و آن را تماشا کند. هزینه این سوپرایز هدیه تولد خاص به یک میلیون تومان هم نمی رسد.

شماره 6:  هدیه دکوری دستساز مینیمال

اگر در اینستاگرام فعال باشید، افراد هنرمندی را می بینید که کارهای خلاقانه خیلی لوکس و شیکی می سازند که به عنوان دکوری برای میز کار یا اتاق خواب بسیار مناسب اند. این هدایا چون مینیمال و فانتزی اند عموما قیمت زیادی ندارند و با هنرمندی که آن را برای شما می سازد می توانید برسر قیمت به توافق برسید. اما چون این هدیه دستساز است، عموما باید از دو تا سه هفته قبل آن را سفارش دهید تا به موقع به دست شما برسد.

شماره 5: هدیه تولد مردانه برای افراد پرمشغله

بسیاری از مردانی که پرمشغله اند، شارژ تلفن همراه خود را فراموش می کنند و یا بسیار پیش می آید که در موقعیتی هستند که نمی توانند برای مدت یک ساعت تلفن همراه خود را به شارژ بزنند. پاوربانک بهترین ایده برای این مردان خواهد بود.

شماره 4 : هدیه تولد مردانه برای آقایان ماجراجو

بسیاری از مردان به ورزش های گروهی و یا تفریحاتی مانند سفر علاقه زیادی دارند. کافی است به پیشینه تفریحات آنها و انتخاب هایی که کرده اند کمی فکر کنید! برای چنین مردانی کار ساده است. چون ایده های خیلی زیادی وجود دارد. کوله پشتی، صندلی سفری، میز تاشو، قمقمه، چراغ پیشانی و تجهیزات ورزشی نمونه هایی از این دست هستند.

شماره 3 : ارسال هدیه از راه دور

شاید شما در شهری دیگر زندگی می کنید و یا حتی در کشور دیگری ساکن هستید و از مرد خاصی که دوستش دارید و تولدش نزدیک است، فاصله دارید و در روز تولدش کنارش نیستید. این دغدغه برای ایرانیانی که قصد ارسال هدیه به ایران را دارند بسیار متداول است. هایپرسوپرایز نیز به تازگی خدمت جدیدی را به این عزیزان ارائه می دهد که می توانند از راه دور عزیزان خود را سورپرایز کنند. کافی است به کارشناسان هایپرسوپرایز پیام بدهید. آنها نیز برای شما یک جلسه آنلاین تصویری به صورت رایگان تنظیم خواهند کرد تا در مورد شرایط و ایده های شما برای سوپرایز مردی که می خواهید سورپرایز کنید، بیشتر بدانند. نهایتا در این جلسه آنلاین در مورد جزئیات سوپرایز به جمع بندی خواهید رسید و هایپرسوپرایز نیز از طرف شما یک سوپرایز خیلی ویژه برای او با همان جزئیات اجرا خواهند کرد. پس از اجرای سوپرایز هم ویدئویی از سوپرایز او برایتان ارسال خواهند کرد تا شما در لذت سورپرایز او شریک باشید.

شماره 2 : ماساژور برقی دستی

مردانی که به سر کار می روند و در طول پشت میز نشسته اند و یا حتی فعالیت های گوناگون دارند، معمولا زمانی که به خانه برمی گردند خیلی خسته اند. حتی آقایان بازنشسته نیز این خستگی را در عضلات و مفاصل خود به کرات تجربه می کنند. پس یکی از بهترین ایده ها به عنوان هدیه تولد مردانه همین ایده ماساژور برقی دستی است که می توانید با قیمت زیر پانصد هزار تومان هم مدل های خوب و باکیفیتی تهیه کنید.

شماره 1: هدیه تولد مردانه از نوع آموزشی

همه ما مردی در زندگی خود داریم که خیلی مشکل پسند است و زمانی که یک هدیه خاص برایش می خواهید تهیه کنید، با این واکنش او مواجه می شوید که من به چیزی نیاز ندارم. این ایده هدیه تولد مردانه برای یک مرد مشکل پسند ایده بسیار خوبی است.

خوب فکر کنید و یا سعی کنید در میان صحبت های او بفهمید که به چه چیزی علاقه مند است به طوری که هیچ گاه جدی آن را دنبال نکرده است. هر مردی به خاطر دغدغه ها و مشکلات زندگی چیزی در زندگی اش دارد که به آن علاقه مند بوده است، اما این دغدغه ها اجازه نداده است که آن را جدی دنبال کنند مانند ساز زدن، انجام ورزش خاص، فعالیت خاص و یا … . زمانی که علاقه او را متوجه شدید، کار شما آسان خواهد بود. کافی است با یک جستجوی کوچک محتوای آموزشی در آن زمینه را برایش تهیه کنید. مطمئن باشید که از این هدیه شما بسیار خوشش خواهد آمد. زیرا می فهمد که به علایق او اهمیت می دهید و او را تشویق به انجام آن می کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا