رپورتاژ

تنگ کردن واژن زنان با چه روشهایی امکان پذیر است

لذت جنسی موضوعی است که کل زندگی را در برمیگرد و متدی برای افزایش نسل هاست. این غریزه به حدی قویست که میتواند روابط، احساسات و حتی روی شخصیت فردی نیز تاثیر بگذارد. ما میخواهیم در این بخش با شما در مورد یک مشکل شایع زنانه صحبت کنیم. موضوعی با عنوان گشادیه واژن که ممکن است برای هر زنی اتفاق بیفتد.

با افزایش سن ماهیچه های مختلف بدن به مراتب کیفیت خود را از دست میدهند. این البته تمام ماجرا نیست بلکه سبک زندگیه نادرست نیست میتواند منجر به پیری زودرس شود.

برای گشادیه واژن عواملی نظیر عدم نظافت مرتب و روابط جنسی ناسالم و کنترل نشده نیز دخیل هستند. اگر چه واژن زنان خاصیت کشسانی دارد اما براحتی میتواند قدرت سابق خود را از دست دهد، برای مثال راه رفتن های یک جوان 20 ساله با میانسالان و کهن سالان یکی نیست. اگر میخواهید به دوران اوایل زندگی و بلوغ خود بازگشته و طراوت جنسی خود را بازیابی کنید، داروخانه اینترنتی معتبر فرزین طب برای شما سه محصول را پیشنهاد داده است.

1.ژل ژاپنی پاندولا وانا

ژل ارگاسم زنانه پاندوولا وانا ژاپن محصولی بسیار مناسب برای غلبه بر مشکل سکس سرد است. ژل ارگاسم زنانه Panduola Vana ژاپن محصولی ساخته شده از فرمول ژاپنی است که اغلب توسط زنان ژاپنی در جستجوی رابطه جنسی عاشقانه و لذت بخش استفاده می شود.

تنگ کننده واژن ژاپنی عملکردهایی را ارائه می دهد که اغلب زوج های متاهل برای بهبود زندگی جنسی خود به دنبال آن هستند تا لذت بیشتری داشته باشد و به بهبود کیفیت زندگی آنها کمک کند.

برخی از فواید استفاده از این ژل تنگ کننده عبارتند از:

  • تسریع میل جنسی بهبود
  • کیفیت رابطه جنسی
  • سکس با کیفیت بهتر
  • افزایش حس لذت در اطراف miss v.
  • ارتقاع روحیه و درمان شلی و خشکی واژن

آموزش استفاده از محصول: چند قطره را روی انگشت خود بریزید و سپس آن را روی ناحیه کلیتورال بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا احساس خیس شدن و گرمی کنید. در صورت لزوم قطره ها را اضافه کنید.

2.قرص شیاف ماریانا

گزارشات متعددی نشان میدهد که عفونت های پی در پی و ناخواسته زنانه میتواند در کیفیت روابط جنسی و قدرت ماهیچه های اطراف واژن تاثیر گذار باشد. قرص شیاف ماریانا با توجه خاصیت زود بازدهی و تسریع روند خنثی سازی قارچ ها سمی در داخل واژن بکار گرفته میشود.

ماریانا نیز در فرمول تهیه شیاف واژینال گنجانده شده است. اینها از نظر ارگانولپتیکی و از نقطه نظر انتشار اصول فعال مشخص شدند. چشم اندازهای آینده آزمایش اشکال دارویی فرموله شده در شرایط آزمایشگاهی و سپس در داخل بدن است.

افرادی که به بهداشت جنسی اهمیت بیشتری میدهند بهتر است همیشه از قرص های شیاف استفاده کنند، زیرا بدین ترتیب میتوانند از بوی سالم واژن پشتیبانی بعمل آورند. بوی بد واژن یکی از بدترین شایطیست که زنان نزدیک یائسگی و پس از آن را آزار میدهد. اگر میخواهد از شر بوهای ناخواسته خلاص شده و شکل بهتری را برای نقطه جنسی خود ترتیب دهید حتما قرص شیاف را استفاده کنید.

قرص قرص شیاف ماریانا برند دکتر آز یک دارویی آزمایشگاهی و زنانه است که از ترکیب عناصر طبیعی مختلفی مثل ماریانا، پونه، آویشن، زاج سفید، بابونه، جفت بلوط و مازو تولید می شود.

در واقع گیاه ماریانا جزء اصلی این ترکیب است که درمان مشکلات ناحیه تناسلی زنان بیشترین درصد تاثیرگذاری را دارد. از آنجایی که در ساخت این قرص به­ طور صد در صد از مواد ر استفاده شده است، هیچ عوارضی برای مصرف­ کننده نخواهد داشت.

شیوه نامه ی مصرفی: این محصول بهتر است یک الی دوساعت قبل از آمیزش جنسی همانند سایر نسخه های شیاف اینبار در دهانه ی واژن قرار داده و به آرامی به داخل فشار داده شود، اگر 5 سانت این قرض را داخل واژن قرار دهید کافیست و دارو شروع به ذوب شدن و تاثیر گذاری میکند.

3.تنگ کننده واژن ویاکسی

یک محصول بهداشتی و پرآوازه ی دیگر ترک امروزه سر زبانها افتاده است. محصولات آرایشی و بهداشتی ترکیه همانند لباس های ترک امروزه جایگاه ویژه ای در بازارهای ایرانی داشته است. این برندها با توجه به کیفیت قابل قبول و قیمت متناسب با اقبال عموم مردم ایران روبه رو هستند.

ژل تنگ کننده واژن ویاکسی یکی از قویترین ژل ها جنسی مختص زنان است که برای بهبود عملکرد جنسی، تقویت انقباض های دهانه ی واژن و حساسیت بهتر و بیشتر نواحی کلیتوریس بکار گرفته میشود.

این ژل تنگ کننده واژن خیلی قوی به کمک عصارههای گیاهی، واژن زن را در مدت کوتاهی تنگ می‌کند به طوری که اثرات آن در مدت کوتاهی قابل رؤ‌یت است. فرمولاسیون ویاکسی ها طوری است که به دیواره حساس واژن آسیبی نمی‌رساند. تاریخ انقضای محصول سه سال میباشد اما پس از باز شدن بایستی در طول 6 ماهه آینده آن را به سرانجام برسانید . باید دقت کرد که در دوران بارداری، در صورت داشتن ناراحضتی‌های رحم و اطراف آن و همچنین وجود عفونت یا زخم در ناحیه تناسلی، نباید از این ژل استفاده کرد.

استفاده از این ژل فوایدی مانند تنگی و زیبایی واژن، روشن و خوش رنگی واژن، افزایش حالت ارتجاعی واژن، محفاظت در برابر انواع عفونت‌های ناحیه تناسلی و خوشبوتر شدن واژن و افزایش میل جنسی دارد.

برداشت کلی در مورد محصولات تنگ کننده واژن

کف لگن مهمترین رکن اساسی برای انقباض بهتر ماهیچه های واژن است. برخی از شرایط جسمانی نظیر چاقی، انجام حرکات شدید ورزشی،زایمان طبیعی، کاهش هورمون های زنانگی نیز میتوانند از دیگر دلایل قوی و تاثیر گذار در روند شلی واژن و گشادیه آن باشند.

درمان ها میتوانند توسط پزشک معالج ارائه شوند. درمان ها از انجام برخی تمرینات ورزشی خانگی گرفته تا دارویی و حتی جراحی های پر هزینه میتوانند متمایز شوند. ما در این مقاله در مورد متدهای داروییه قوی که میتوانند بیماری گشادیه واژن را در بازه ی زمانیه کوتاه مدت درمان کنند با شما سخن گفتیم. این درمانگرها در بیشتر کشورهای منطقه و حتی اروپای مرکزی مورد استفاده قرار میگیرد.

زنانی که بیش از یک بار زایمان کرده اند نیز احتمال بیشتری دارد که عضلات واژن ضعیف تری داشته باشند. با این حال، افزایش سن علاوه بر بچه دار شدن، باعث کشش Miss V نیز می شود، صرف نظر از اینکه بچه دارید یا نه.

در شرایط طبیعی استفاده از ژل های گفته شده میتواند بازدهی مناسبی داشته باشند اما اگر شرایط شما به ویژگی های هورمونی مربوط شود بهتر است برای درمان های قطعی با پزشک متخصص به گفت و گو بنشینید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا