رپورتاژ

چگونه فالوور واقعی بدون ریزش جذب کنیم؟

چگونه فالوور واقعی بدون ریزش جذب کنیم؟

امروزه اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم مهم درزمینه کسب درآمد فعالیت می کند و دیگر افراد، از این برنامه تنها برای سرگرمی استفاده نکرده بلکه می توان از این طریق به درآمد میلیونی دست پیدا کرد.

یکی از راه های موفق شدن در این برنامه داشتن فالوور های واقعی است. روش های گوناگونی مانند فالو_آنفالو کردن، تبلیغات و … باعث افزایش کاربران شما می شود اما ممکن است پس از گذشت مدتی دچار ریزش شده و ضرر زیادی به کسب و کارتان وارد نماید.

یکی از راه های مطمئن برای افزایش فالوور بدون ریزش و پیروزی در مقابل رقیبان، خرید فالوور از سایت های معتبر است. امروزه سایت های گوناگونی در این زمینه فعالیت داشته اند که تنها تعدادی از آن ها موفق عمل کرده و فالووری بدون ریزش برایتان به ارمغان خواهند آورد. بنابراین بهتر است به هنگام خرید فالوور از سایت مورد نظر، اطمینان حاصل نمایید.

 

اهمیت استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد

یکی از سوالات متداول در رابطه با پلتفرم اینستاگرام، این است که چه اهمیتی در کسب و کار و افزایش درآمد دارد؟

اینستاگرام به عنوان مهم ترین برنامه برای افزایش درآمد شناخته شده است. زیرا، دیگر با استفاده از این فضا نیازی به رفتن در محیط بیرون از منزل نداشته و تنها به وسیله یک گوشی و کمی آگاهی می توان به درآمدی میلیونی دست پیدا کرد.

با استفاده از این برنامه دیگر نیاز به مکان خاص و هزینه بالا برای تبلیغ کالا و یا ارائه خدمات نداشته و می توانید با کمترین هزینه، درآمد بالا کسب نمایید و تمامی افراد، در همه نقاط می توانند از محصولات شما خریداری نمایند.

جذب فالوور واقعی

همانطور که گفته شد، جذب فالوور واقعی از راه های گوناگونی امکان پذیر است. اما یکی از راه های منطقی و کاملا مطمئن، خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام از سایت های معتبر است. با استفاده از این روش می توانید در کمترین زمان ممکن، فالوور واقعی دریافت کرده و با استفاده از مشاوره و پشتیبانی سایت کافه مجازی از ریزش آن جلوگیری نمایید.

معرفی ۵ روش برای عدم ریزش فالوور

روش های عدم ریزش فالوور

ممکن است پس از گذشت مدتی، شاهد ریزش فالوورهای خود باشید که این اتفاق، امری عادی در میان کاربران محسوب می شود. اما، همین کاهش فالوور می تواند ضرر های جبران ناپذیری برای کسب و کارتان داشته باشد. بنابراین بهتر است راه های مقابله با این رویداد  را شناخته تا بتوانید در این برنامه خوش بدرخشید.

• پست های متناوب

گزاشتن پشت به صورت روتین و حساب شده، می تواند از ریزش فالوور جلوگیری به عمل آورد. تمامی کاربران تمایل دارند تا در طول روز، محتوای جذاب و مورد علاقه خود را تماشا کنند. برای این کار بهتر است حداقل در هفته ۴ بار، پست جدید منتشر کرده تا کاربران و اینستاگرام، شما را به عنوان یک پیج فعال شناسایی نمایند.

اما، اگر در طول روز حداقل یک پست بگذارید، مسلما نتیجه بهتری کسب خواهید کرد‌.

 

• بروزرسانی پروفایل

تمامی افراد تمایل دارند در اینستاگرام با فضایی به روز و رو به مد مواجه شوند. بنابراین اگر پروفایل و صفحه اینستاگرام شما از این قاعده مستثنی باشند، با ریزش فالوور روبه رو خواهید شد.

برای اینکار بهتر است به صفحه خود نظم بخشیده و پست هایی با کاور مرتب قرار دهید، تا در نگاه اول، مخاطب را به خود جذب نمایید.

• جلوگیری از تبلیغ بیش از حد

اگر دارای یک پیج فروش محصول هستید، بهتر است از تبلیغات بیش از اندازه اجتناب کرده تا شاهد ریزش فالوور نباشید.

برای اینکار می توانید آموزش را وارد پیج خود کرده و از این طریق با کاربران تعامل برقرار کنید.

• خارج نشدن از موضوع اصلی

شما می بایست برای رضایت کاربران خود، تنها به موضوع اصلی پیج و موارد مرتبط به آن بپردازید و از حاشیه رفتن و پرداختن به موضوعات دیگر جلوگیری نمایید.

• هشتک گذاری

یکی از اصول مهم اینستاگرام، استفاده از هشتک گذاری مناسب است، تا کاربران بیشتری پست شما را دیده و جذب پیج شوند.

خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام

خرید و فروش فالوور واقعی

برای خرید فالوور اینستاگرام ارزان و خرید لایک اینستاگرام در اینستاگرام، می توانید به سایت کافه مجازی مراجعه کرده، تا با خرید فالوور واقعی بتوانید به کسب و کار خود رونق بخشید.

منبع: cafemajazi.net

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا