رپورتاژ

اجاره دستگاه برش سرد لوله

اجاره دستگاه برش سرد لوله در بازار بسیار متنوع است. دستگاه برش سرد لوله ” دستگاهی برای برش انواع لوله فلزی و پلاستیکی می باشد. اگر به دنبال دستگاه کلد کاتر با قیمت مناسب هستید، می توانید این دستگاه را از شرکت آرش تولز خریداری نمایید.

آرش تولز تولید کننده دستگاه برش سر لوله در تهران است.

معرفی آرش تولز

ﺷﺮﮐﺖ آرش تولز تامین و اجاره انواع ابزارآلات صنعتی و دستگاه، نظیر دستگاه برش سرد در ایران است. ﺗﻨﻮع  انواع محصولات نظیر دستگاه برش سرد ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺑﺎ اﺳﺘﺎﻧﺪاردهای ﻓﻨﯽ روز دﻧﯿﺎ و ﺑﺎ بهترین ﮐﯿﻔﯿﺖ انجام می شود. ﻗﯿﻤﺖ اجاره دستگاه برش سر لوله، بسیار ارزان است زیرا کیفیت تولید این دستگاه ﻗﺎﺑﻞ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﻣﻌﺘﺒﺮ اروﭘﺎﯾﯽ می باشد. ساخت و تولید دستگاه برش سرد لوله، موجب بی نیازی کشور از واردات محصولات مشابه خارجی شده است.

هدف اصلی این شرکت  تامین  دستگاه برش سرد و سایر محصولات صنعتی با بهترین کیفیت، زمان تحویل مناسب، خدمات پس از فروش سریع و قیمت قابل رقابت جهت ایجاد یک همکاری سود آور مشترک با مشتریان در سراسر کشور است.

قیمت دستگاه برش سرد انواع لوله

باتوجه به اینکه شرکت آرش تولز، تامین کننده دستگاه برش سرد لوله است، بنابراین قیمت اجاره دستگاه برش سرد لوله از این شرکت بسیار مقرون به صرفه و با مناسب ترین قیمت موجود در بازار تولیدات صنعتی داخلی و خارجی می باشد.

دستگاه برش سرد چیست؟

دستگاه برش سرد که در عمل، یک واحد قدرت برش با لوازم جانبی است که برای برش پرتابل انواع لوله های فلزی و پلاستیکی به کار می رود. این دستگاه که با عنوان کلد کاتر نیز شناخته می شود، مناسب پروژه و خدمات در محل با مشخصات فنی و قابلیت بالا، مورد تایید صنایع صاحب نام و قابل رقابت با محصولات اروپایی می باشد. دقت بالا و زمان عملکرد سریع این دستگاه بی نظیر، موجب توانایی خارق العاده این دستگاه قدرتمند برای برش لوله با انواع جنس های مختلف شود.

دستگاه برش سرد ، قابلیت برش لوله هایی با جنس های مختلف نظیر لوله بدون درز ،با درز ، اسپیرال و … را دارد. این برش را براساس استاندارد AP1 و گرید های psl2, psl1 در صنعت نفت و گاز را به راحتی و بصورت دورانی انجام می دهد. بنابراین می توانید به سادگی زاویه برش را جهت جوش آماده نمایید. این برش شامل برش و پخ همزمان است.

مشخصات فنی دستگاه برش سرد لوله

در بررسی فنی دستگاه برش سرد لوله و مشخصات این دستگاه کاتر سرد، باید بگوییم این مجموعه دارای سیستم محرک بادی و هیدرولیکی و با سفارش به صورت برقی نیز ساخته می شود:

مزایای سیستم برش سرد:

مزایای فوق العاده سیستم برش سرد ، موجب جلب رضایت خریداران این دستگاه قدرتمند شده است. از مزیت های این سیستم لوله بُر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دقت بالا در برش لوله
  • زمان کوتاه برش
  •  تنوع در سایز
  •  تنوع در زاویه مورد نظر جهت جوش
  • امکان استفاده در فضای کم و تعمیرات
  • استحکام بالا
  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب و بسیار مقرون به صرفه

نحوه خرید دستگاه برش سرد لوله

امکان خرید دستگاه برش سرد یا همان دستگاه برش سرد لوله از شرکت آرش تولز، برای خریداران در سراسر کشور فراهم شده است. شما عزیزان می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این شرکت، علاوه بر استفاده از خدمات مشاوره خرید، سفارش خود را ثبت کرده و در شهر و استان مورد نظر خود تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که این شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نیز می باشد.

02166723945 – 02166724736  – 09121229518 – 09211314987

آدرس : تهران، خیابان امام خمینی ، روبروی پارکینگ وزارت امور خارجه ، پاساژ ایران (مظاهری) ، پلاک

سیستم  هیدرولیک چیست ؟

سیستم های هیدرولیک از مایع برای انتقال انرژی از یک قسمت ماشین به قسمت دیگر استفاده می کنند. آنها را در محل ساخت و ساز و در کارخانه ها پیدا خواهید کرد، اما می توانید سیستم های هیدرولیک را در خانه خود نیز بیابید. نحوه عملکرد سیستم های هیدرولیک را بیاموزید و نمونه های رایج زندگی روزمره ما را ببینید.

نمودار سیستم های هیدرولیک

بنابراین هیدرولیک چگونه کار می کند؟ آنها از قانون پاسکال استفاده می کنند که می گوید تغییر فشار روی یک سیال تراکم ناپذیر می تواند در سراسر آن سیال منتقل شود. سیستم‌های هیدرولیک به کاربر اجازه می‌دهند تا به یک قسمت از سیستم نیرو وارد کند، که فشار را به مایع وارد می‌کند و انرژی را به قسمت دیگری از سیستم می‌فرستد، جایی که برای انجام کار تبدیل می‌شود.

سیستم های هیدرولیک معمولاً شامل اجزای زیر است:

  • سیال – روغنی که در سراسر سیستم حرکت می کند (معمولاً نفت)
  • آکومولاتور – انرژی را با گاز تحت فشار ذخیره می کند
  • مخزن / گیرنده – مایع اضافی را در خود نگه می دارد
  • فیلتر مایع – آلاینده ها را از مایع حذف می کند
  • پمپ / کمپرسور – سیال را از طریق سیستم پمپ می کند (می تواند دستی یا برقی باشد)
  • پیستون – ایجاد مناطق فشار مختلف در سراسر سیستم
  • موتور – منبع تغذیه برای پمپ
  • شیرهای کنترل – جهت و سرعت جریان سیال را کنترل می کند
  • لوله / لوله – به سیال تحت فشار اجازه می دهد تا از یک مکان به مکان دیگر حرکت کند
  • محرک / سیلندر – سیال را دریافت می کند و انرژی را برای انجام کار تبدیل می کند
  • بسیاری از سیستم های هیدرولیک نه تنها انرژی را از طریق سیستم انتقال می دهند، بلکه آن را چند برابر می کنند. به این ترتیب، فقط باید مقدار کمی نیرو وارد کنید تا یک سیستم هیدرولیک کارهای زیادی انجام دهد. یک شخص می تواند آن نیرو را اعمال کند، اما یک موتور یا نوع دیگری از ماشین نیز می تواند آن نیرو را اعمال کند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا