ورزشی

دلخوری شدید حسن یزدانی از افشاگری هادی عامل؛ این موضوع نباید رسانه‌ای می‌شد

دلخوری شدید حسن یزدانی از افشاگری هادی عامل؛ این موضوع نباید رسانه‌ای می‌شد

روز پنجشنبه مصاحبه‌ای از هادی عامل، گزارشگر و کارشناس باسابقه کشتی پیرامون مصدومیت حسن یزدانی و عمل جراحی او منتشر شد که حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. این حواشی کار را به جایی رساند که عامل در مصاحبه‌ای از حسن یزدانی عذرخواهی کرد. عامل در آن مصاحبه گفت دلیل حضور حسن یزدانی در بازی‌های آسیایی با کتف مصدوم تامین مخارج عروسی‌اش از طریق پاداش کسب مدال طلا بوده است.

در همین شرایط در مراسم تجلیل از مدال‌آوران در مازندران که حسن یزدانی و پدرش هم حضور داشتند از پدر یزدانی در مورد جراحی کتف پسرش، احتمال نرسیدن او به المپیک و همین‌ طور مصاحبه هادی عامل سوال شد که علی اعظم یزدانی، پدر حسن یزدانی پاسخ بسیار عجیبی داد. ایشان گفت: «این به نظرم غفلت آن خبرنگاران بود. حرف آقای عامل این نبوده؛ آقای عامل همچین صحبتی نکرده. این غفلت خبرنگاران بود.» وقتی خبرنگاران به علی اعظم یزدانی گوشزد می‌کنند که خود هادی عامل عذرخواهی کرده، ایشان جواب می‌دهد: «آقای عامل صاحب اختیار هستند؛ چنین چیزی هم نبوده. آقای عامل این حرف‌ها را نگفته. خب خبرنگاران غفلت کردند.»

حالا براساس اطلاعاتی که رسیده حسن یزدانی از اینکه مشکلات مالی‌اش رسانه‌ای شده ناراحت است.

یزدانی که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و پس از انجام عمل جراحی روی کتف مصدومش به استراحت می‌پردازد گلایه‌هایش را به گوش هادی عامل رسانده است و با مناعت طبعی که دارد به او گفته درست که زندگی سخت است اما عنوان کردن آن در رسانه‌ها که تعابیر مختلفی از آن می‌شود، صحیح نیست.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا