فرهنگی و هنری

رقابت میان پارسا پیروزفر، پیمان معادی، نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال نمایش خانگی در دو سه سال اخیر نشان دادند که توانسته اند بیشتر مخاطب را از آن خود کنند و در مقایسه با سریال های تلویزیونی موفق تر عمل کنند.

محمدزاده این بار در «جنگل آسفالت»
«جنگل آسفالت» که تبلیغاتی گسترده ای در سطح شهر دارد؛ قرار است پخش خود را شروع کند. سریالی به کارگردانی پژمان تیمورتاش که یک درام ملتهب و جذاب است و از حضور چندین بازیگر چهره ازجمله نوید محمدزاده بهره گرفته است. محمدزاده بعد از بازی در دو سریال «قورباغه» و «آکتور» با «جنگل آسفالت» سومین حضورش در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد.زاز دیگر بازیگران چهره‌ای که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند نیز می‌توان به امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین فر، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی اشاره کرد. اولین قسمت «جنگل آسفالت» ساعت ۸ صبح ۳ فروردین منتشر می‌شود.

اطیابی با سریال طنز «اکازیون»
از دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی، سریال طنز «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی است. کارگردانی که امسال با «هتل» در سینماها توانست جز پرفروش های سینمای ۱۴۰۲ باشد. البته اطیابی نتوانست موفقیت لازم را برای سریال «نیسان آبی ۲» داشته باشد. باید دید «اکازیون» با بازی هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه چقدر موفق خواهد بود؟
«سووشون» می آید
از دیگر سریال بحث برانگیز «سووشون» نرگس آبیار است؛ سریالی که قبل تر زمزمه عدم پخش آن به خاطر اختلافات سازندگان و پلتفرم سفارش دهنده به گوش می رسد و گوید قرار است این سریال با بازی بهنوش طباطبایی، میلاد کی مرام، هوتن شکیبا و سام درخشانی پخش شود.

رقابت میان پارسا پیروزفر، پیمان معادی، نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
پیمان معادی در «افعی تهران»
یکی از سریال های جدیدی که پخش خود را تازه شروع کرده، «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم است. سریالی که چهارشنبه ها توزیع می شود. سریال جنایی که در آن پیمان معادی بازی می کند. به نظر می رسد «افعی تهران» اولین سریال نمایش خانگی است که پیمان معادی در آن بازی می کند و در کنار او؛ نام سحر دولتشاهی، آزاده صمدی و پژمان جمشیدی دیده می شود.
پارسا پیروزفر و همکاری با آیدا پناهنده
از دیگر سریال های شبکه نمایش خانگی که موضوع عاشقانه دارد، «در انتهای شب» است که آیدا پناهنده آن را ساخته؛ در این سریال ۹ قسمتی بازیگرانی چون پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین بازی میکنند. در انتهای شب» اولین حضور آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این فیلم‌های «ناهید»، «اسرافیل»، «تی تی» و… را کارگردانی کرده است.

رقابت میان پارسا پیروزفر، پیمان معادی، نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
به نظر می رسد سریال های نوروزی نمایش خانگی رقابت میان بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، هوتن شکیبا و پیمان معادی را دارد.
«بازنده» کی پخش می شود؟
همشهری آنلاین نوشت: از دیگر سریال ها می تواند به «گردن زنی» سامان سالور اشاره کرد. سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین پور را نیز آماده انتشار است که این مجموعه از سریال های جنایی به حساب می آید و در آن علیرضا کمالی، صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاویدنیا و پیمان قاسم خانی بازی می کنند. از سریال های پرطرفدار «زخم کاری» است؛ سریالی که مهدویان فصل سوم آن را می سازدد اما هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.
رئالیتی شوها در نوروز
علاوه بر سریال ها، رئالیتی شوهایی چون «شب آهنگی»، «پدر خوانده» نیز برای پخش در تعطیلات آماده می شود. از دیگر برنامه ها می توان به «سپنج» اشاره کرد که اجرای آن را علی درستکار برعهده دارد. فصل دوم «صداتو» با اجرای محسن کیایی نیز به نظر در نوروز پخش می شود.

۲۲۰۵۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا