رپورتاژ

معرفی امکانات و ویژگی های هتل ترنج کیش

معرفی امکانات و ویژگی های هتل ترنج کیش

اگر به سفر و گشت و گذار علاقمند باشید به احتمال بسیار زیاد به جزیره کیش هم سفر کرده‌اید. در کیش هتل‌های بسیاری را خواهید دید که یکی از دیگری زیباتر و جذاب‌تر هستند. یکی از بهترین هتل‌های جزیره که توانسته تا حد زیادی رضایت مسافران را کسب کند و البته خاطرات خوشی را برای آن‌ها بزند، هتل ترنج کیش است. امکانات هتل ترنج کیش آنچنان رضایت‌بخش بوده که به انتخاب چند باره مسافران تبدیل شده است. در ادامه می‌خواهیم هر چه بیشتر به ویژگی‌ها و امکانات هتل ترنج کیش از جمله معرفی رستوران های هتل ترنج کیش بپردازیم تا شما را هر چه بیشتر با آن‌ آشنا کنیم.

درباره امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از خاص‌ترین هتل‌های خاورمیانه و یا دنیا و از جمله شیک‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید.  این هتل در میان آب‌های نیلگون خلیج‌ همیشه فارس احداث شده است. باتوجه به امکانات هتل ترنج کیش می‌توان آن را هتلی دریایی و استثنائی معرفی کرد که مشابهش تنها در جزایر مالدیو و یا سواحل دریای کارائیب وجود دارد. حتما شما هم تصور می‌کنید با ساخت چنین بنایی اکوسیستم منطقه و محیط‌زیست تحت تأثیر قرار گرفته. ولی بهتر است بدانید تمامی مراحل احداث هتل ترنج براساس آخرین استاندارد‌های جهانی صورت پذیرفته و هیچگونه آسیبی به اکوسیستم ناحیه وارد نشده است. نوآوری، ابتکار و هوشمندی در طراحی این هتل باشکوه سبب شده است تا این اقامتگاه منحصربه‌فرد و بی‌همتا، خود جاذبه‌ای خاص  و دلیلی جهت سفر به کیش برای علاقمندان به مناظر رویایی و ساحلی باشد.

واحدهای اقامتی هتل ترنج و  امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش از دو فاز جدا برخوردار است که فاز اول آن بر روی آب بنا شده و فاز دوم آن نیز در نزدیکی ساحل بنا می‌شود. این هتل ۱۰۰ اتاق و سوئیت شیک دارد که چشم‌انداز آن‌ها  از خلیج‌فارس فوق‌العاده است. واحدهای این هتل دارای کف شیشه‌ای و بالکنی اختصاصی هستند و در ابعادی ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری به مسافران ارائه می‌شوند. واحدها دارای طرح‌های متنوع شامل وی آی پی، یک خوابه شکیل و مدرن، هستند که مشابه معماری داخلی لوکس‌ترین هتل‌های جهان می‌باشند. شما با انواع و اقسام اسباب و وسایل مجهز مثل: یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، کمد لباس، رخت‌آویز، مبلمانی شیک، آباژور، تختخواب‌هایی نرم و راحت و دراور که به زیبایی چیدمان شده‌اند روبه‌رو می‌شوید.

واحدهای اقامتی هتل ترنج و امکانات هتل ترنج کیش

امکانات هتل ترنج کیش؛ رستوران هتل ترنج کیش

از دیگر امکانات هتل ترنج کیش صبحانه آن است. صبحانه هرروز در خود هتل ترنج به شکل بوفه ارائه می‌شود. از آنجایی که رستوران‌های مختلف و کافی‌شاپی ساحلی در این مجموعه بزرگ فعالیت دارند، مهمانان هتل جهت میل سایر وعده‌های غذایی هم لازم نیست از محوطه هتل خارج شوند. این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی، فرنگی و دریایی را به میهمانان عزیز ارائه می‌دهند.

امکانات هتل ترنج کیش

تصور کنید اقامت در دریا، با صدای امواج تا چه اندازه می‌تواند دلچسب باشد. لذتی که در کمتر نقطه‌ای از جهان می‌توان آن را بدست آورد و خوشبختانه هتل ترنج کیش توانسته این خواسته را به خوبی برآورده کند. هتل ترنج تمامی امکانات رفاهی ممکن را جهت پذیرایی از میهمانانی که جزیره را برای مقصد خود انتخاب کرده‌اند فراهم نموده است. مهمانان هتل این امکان را دارند تا علاوه بر سوزاندن کالری در سالن ورزشی، از سایر امکانات تفریحی همچون بیلیارد، فوتبال دستی و بازی ایر هاکی بهره‌مند گردند. ترانسفور فرودگاهی که هتل دارد به سمت هتل رایگان بوده و افراد باید از ۲۴ ساعت قبل از ورود، هماهنگی‌های مربوطه را با پذیرش هتل انجام دهند. توجه داشته باشید ترانسفور فرودگاهی از ساعت ۱۲ الی ۶ صبح فعالیت ندارد.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره تماشایی کیش، در منطقه‌ای بسیار دلنشین و بکر با اکوسیستمی طبیعی قرار دارد. هتل موقعیت خوبی نسبت به برخی از اماکن تفریحی و تجاری و مکان‌های دیدنی کیش همچون بولینگ مریم، اسکله تفریحی، پارک هنگام، سینما لبخند و همچنین بازارهای دامون دریای ۱ و ۲ دارد.

البته باتوجه به ترس از وقوع طوفان و پدیده جزر و مد، سپری کردن شب در هتلی واقع در دل دریا احتمالا برای بعضی از گردشگران کیش اندکی ترسناک است. اما توجه داشته باشید که با احداث یک موج‌شکن طبیعی در مجاورت هتل اینگونه خطرات هیچ‌گاه تهدید جانی برای هیچ مسافری در هتل ترنج نخواهد داشت.  امکانات هتل ترنج کیش کامل بوده و هیچ نقصی را در آن پیدا نخواهید کرد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ترنج کیش

اسکله تفریحی

فاصله هتل تا اسکله تفریحی حدود ۱٫۴ کیلومتر است. در اسکله تفریحی کیش، نیمکت‌هایی مقابل دریا قرار داده شده تا برای استراحت روی آن‌ها بنشینید. اینگونه می‌توانید از تماشای چشم‌انداز دریای نیلگون خلیج فارس بهره‌مند گردید. کف‌سازی مناسب اسکله هم سبب شده است تا افراد بسیاری را در حال قدم‌زدن روی آن مشاهده کنید.

در اسکله تفریحی کیش یک بوفه هم مشغول به فعالیت است که اغلب مواقع شلوغ بوده و جهت خرید بهتر است در صف بایستید. از این رو توصیه می‌کنیم خوراکی و آب یا میوه موردنیاز همراه‌تان داشته باشید.

جهت میل غذا یا نوشیدنی‌ها این امکان را دارید تا از کافه‌ها و رستوران‌های کنار اسکله بهره‌مند گردید و خستگی را از تن خودتان به در کنید. در ضمن سرویس بهداشتی هم در نزدیکی اسکله وجود دارد.

پارک هنگام

فاصله هتل تا پارک هنگام حدود ۲٫۳ کیلومتر است. پارک هنگام کیش را می‌توان بهترین و از جمله بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره به شمار آورد که با توجه به موقعیت خوبی که دارد به راحتی قابل دسترسی می‌باشد. این پارک را در نزدیکی مرکز خرید بین المللی پردیس پیدا خواهید کرد. موقعیت جغرافیایی جزیره کیش به صورتی می‌باشد که با داشتن پوشش گیاهی انبوه و سرسبز به همراه آب‌های نیلگون خلیج فارس جلوه‌ای بی‌نظیر دارد. در این جزیره علاوه بر مطبوع بودن آب و هوا، سایه بان‌های طبیعی نیز ایجاد شده است. از همین رو ساختن بوستان‌ها و پارک‌ها در جزیره زیبای کیش با هدف رفاه حال گردشگران چه داخلی و چه خارجی به شکل یک برنامه مستمر و جدی در آمده است. در حال حاضر تعدادی تفرج گاه مجهز و سرسبز آماده بهره برداری می‌باشند و یا پیشتر به بهره‌برداری رسیده‌اند. از محبوب‌ترین این بوستان‌ها پارک هنگام بوده که مکانی مناسب برای تفریح همه اعضای خانواده و استراحت می‌باشد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ترنج کیش

باغ پرندگان

فاصله هتل تا باغ پرندگان حدود ۵٫۶ کیلومتر است. باغ پرندگان کیش دارای مساحتی تقریبی ۳ هکتار بوده و در مجموعه دلفیناریوم و در جنوب شرقی جزیره قرار دارد. این باغ چشم‌نواز در سال ۱۳۸۰ توسط آقای حسین ثابت بنا شد و بطور کلی کلکسیونی از ۵۷ گونه پرنده مختلف دارد. در این باغ خاص انواع گونه‌های گیاهی مختلف هم وجود دارند؛ برای اینکه فضای باغ به محیط زندگی پرندگان شبیه شود، درختانی نظیر لور، نخل، اکالیپتوس، بنجامین و گلهای ختمی، کاکتوس و … بکار برده شده است.

قدم زدن در محیط سرسبز و زیبای این مجموعه و همچنین تماشای پرندگان خاص و متنوع بدون شک لحظاتی خاطره‌انگیز و دلچسب را برای گردشگرانی که به جزیره کیش آمده‌اند، فراهم می‌کند. همچنین یک برکه آب کوچک در قسمت میانی باغ پرندگان کیش وجود دارد که به زیبایی بیشتر این مجموعه کمک کرده است. گردشگران این امکان را دارند تا از پرندگان زیبا در کنار این برکه و درحال تلاش برای ماهیگیری لذت ببرند.

جمع‌بندی

آن دسته از افرادی که که با اشتیاقِ کامل، هتل ترنج را انتخاب می‌کنند، می‌دانند که آرامش و زیبایی تجربه‌ای خاص است که که در این گوشه از جزیره کیش وجود دارد و با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست. در سرتاسر جهان اکثر افراد حاضرند هزینه‌های گزافی را بپردازند تا یک شب در فضایی همچون هتل ترنج به آرامش دست یابند. همانطور که در این مقاله خواندید امکانات هتل ترنج کیش به اندازه‌ای کامل است که توانسته رضایت قلبی میهمانانش را بدست آورد. پس اگر برای کیش برنامه‌ریزی می‌کنید، این هتل انتخاب خوبی خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا