فرهنگی و هنری

هجمه‌ها به ناصر طهماسب از ارزش‌هایش کم نمی‌کند

مراسم یادبود ناصر طهماسب امروز سه‌شنبه ـ ۵ دی ماه ـ در مسجد حجت ابن الحسن خیابان سهرودی برگزار شد.

منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، اکبر منانی، ناصر ممدوح، مازیار میری، همایون اسعدیان، مهدی نقویان (رییس سیمافیلم)، محمد هاشمی (قائم مقام وزیر ارشاد)، عباس نباتی، محمد شیری، حسن روح‌الامین، محمدحسین فرحبخش، کیانوش گرامی، حبیب اسماعیلی، بهمن هاشمی، علی همت مومیوند، حسین چنگی، محمود رضوی و امیرحسین شریفی از جمله افراد حاضر در این مراسم هستند.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی نورعلی‌شاهی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد به مراسم ترحیم زنده یاد ناصر طهماسب آمدند.

سیدمحمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ در فقدان ناصر طهماسب گفت: ناصر طهماسب صدای ماندگار و محبوب مردم بود. او این صدا و نفس را به این ملت هدیه کرد و همیشه در تاریخ نام نیکویی از خود به جای گذاشت.

وی در واکنش به هجمه عده‌ای علیه این هنرمند بزرگ، افزود: ناصر طهماسب یک هنرمند مردمی بود که از اول فعالیت و هنرنمایی‌هایش، تا به آخر همیشه هنرمند مردمی بود و هیچ‌وقت خودش را آغشته به کارهایی نمی‌کرد که خلاف حرکت مردمی بود. این حملات و هجمه‌ها مشخص است که به دنبال چه هستند و ذره‌ای از ارزش‌های هنری ایشان هیچ‌وقت نمی‌تواند کم کند.

ناصر طهماسب متولد ۱۳۱۸ روز جمعه، یکم دی ماه بر اثر سکته مغزی در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت. مراسم خاکسپاری این هنرمند و مدیر دوبلاژ فقید شنبه، دوم دی ماه در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

۵۷۵۷

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا