رپورتاژ

ویزای کاری استرالیا به صورت خلاصه و کامل

استرالیا یکی از کشورهایی به حساب می‌رود که عده زیادی به دنبال گرفتن اقامت آن هستند. این مقصد مهاجرتی دارای اقتصادی بسیار قدرتمند بوده و دولت آن هم برای رفاه بیشتر شهروندانش، در تلاش است تا سطح رفاه اجتماعی را بالاتر از استانداردهای جهانی نگه دارد. مجموعه حاکم برای آن که بتواند علاقه‌مندان به زندگی در این کشور را کنترل نماید و شرایط مناسب و ایده آل زندگی، کار و اقتصاد موجود را حفظ کند، مسیرهای مختلفی را با اهدافی مشخص طراحی و راه اندازی کرده است. هر فرد بسته به وضعیت و اهدافش می‌تواند به سراغ گزینه‌ای برود که شانس موفقیت بیشتری در آن را دارد.

با توجه به توضیحاتی که تا کنون بیان کردیم، باید به این موضوع توجه داشته باشید که قبل از هر گونه اقدامی با مسیرهای پیش رو آشنایی کاملی داشته باشید. ویزای کاری استرالیا یکی از پرطرف‌دارترین موارد موجود به حساب می‌رود که در حال حاضر رونق قابل توجهی هم پیدا کرده است. آیا شما هم به دنبال آن هستید تا از آن برای ورود به مقصد مورد بحث استفاده کنید و به دنبال اطلاعات بیشتری پیرامونش می‌گردید؟ در این صورت تا انتها با ما همراه باشید.

ویزای کاری استرالیا

از آنجایی که نیروی کار موجود پاسخگوی نیازهای مطرح در تمامی زمینه‌ها نیست، دولت با همکاری ارگان‌های مربوطه هر ساله احتیاجات موجود را بررسی می‌نماید. بر اساس اطلاعاتی که از این اقدام حاصل می‌شوند، فهرستی تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز منتشر خواهد شد. اگر زمینه کاری شما در آن موجود باشد، شانس استفاده از ویزای کاری استرالیا را خواهید داشت.

همان‌طور که می‌دانید، معمولاً اداره مهاجرت برای روش‌های اصلی زیر مجموعه‌های مختلفی طراحی می‌کند تا بتوانید بهترین متقاضیان را برای اهدافی خاص جذب کند. ویزاهای 189، 190 و 491 تقریباً پرطرف‌دارترین و مناسب‌ترین گزینه‌هایی هستند که بیشتر اشخاص علاقه‌مند به این روش کلی سراغ استفاده از آنها می‌روند.

برای آن که داده‌هایی به روز و کاربردی را پیرامون هر یک از آنها در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم، با بررسی سایت اداره مهاجرت و منابع معتبر بخش‌هایی را به هر یک اختصاص داده‌ایم که در ادامه می‌توانید آنها را مشاهده نمایید؛ توصیه می‌کنیم که مطالعه هیچ یک را از دست ندهید زیرا می‌توانند تاثیر مستقیمی بر تصمیم گیری و حتی سرنوشتتان داشته باشند.

ویزای 189 استرالیا

آیا به دنبال آن هستید تا با استفاده از روشی به طور مستقیم اقامت دائم کشور مورد بحث را به دست آورید؟ در این صورت پیشنهاد می‌کنیم به سراغ ساب کلاس 189 از ویزای کاری استرالیا بروید. شرط اصلی‌ای که برای این مسیر مطرح شده، به دست آوردن حداقل 65 امتیاز طبق سیستم امتیازدهی می‌باشد. فاکتورهای مختلفی در روندی که به آن اشاره داشتیم تاثیر گذار هستند که هر یک از آنها به نحوی خاص می‌توانند شما را در تامین کف بیان شده کمک کنند. حداکثر سنی که متقاضیان با داشتن آن مجاز به اقدام هستند، 45 سال تعیین شده است. برای آن که توانایی برقراری ارتباط با همکاران و افراد جامعه را داشته باشید، از شما انتظار می‌رود که به سطح مشخصی از زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. حداقل تعیین شده برای این ویزای کاری در سطحی معادل آیلتس 6 می‌باشد. رفت و آمد کسانی که با استفاده از این ویزای کاری استرالیا موفق به دریافت اقامت دائم می‌شوند به خارج از کشور برای 5 ساله اول بدون محدودیت است.

ویزای 190 استرالیا

ویزای 190 استرالیا را می‌توان به عنوان یکی از موارد دیگری معرفی کرد که علاقه‌مندان ویزای کاری استرالیا را به اقامت دائم بیش از پیش نزدیک می‌کند. اگر بتوانید در روند دستیابی به آن عملکردی موفقیت آمیز داشته باشید، از مزایای بسیاری بهره خواهید برد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. همان‌طور که می‌دانید اولین گام در این روند، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز و انتخاب کد شغلی‌ای متناسب با حرفه و تخصصتان است.

کف امتیازی که با داشتن آن مجاز به استارت زدن روند مورد بحث می‌شوید، 65 می‌باشد. با مطالعه مواردی که تا به اینجا بیان کردیم، شاید برایتان سوال شده باشد که تفاوت میان این ویزای کاری استرالیا با مورد قبلی چیست؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم متقاضیان ساب کلاس 190 باید تحت حمایت قرار بگیرند.

با این اتفاق اشخاص 15 امتیاز کمکی از اسپانسر خود دریافت کرده و شانس بیشتری برای موفقیت پیدا خواهند کرد. آیا قصد دارید برای زندگی به منطقه‌ای خاص از کشور مورد بحث بروید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم با استفاده از این روش و فراهم کردن پیش نیازهای تعیین شده احتمال موفقیت خود را بیش از پیش بالا ببرید.

ویزای 491 استرالیا

بعضی از افراد به استفاده از ویزای کاری استرالیا علاقه‌مند هستند؛ اما با شرایط زندگی و بازار کار منطقه بیان شده آشنایی ندارند و هنوز تصمیمی قطعی برای زندگی دائم در کشور مورد بحث نرسیده‌اند یا به دلایل دیگر نمی‌توانند برای ساب کلاس‌هایی که به PR منجر می‌شوند درخواست دهند. بهترین انتخاب برای گروهی که معرفی کردیم چیزی نیست جز استفاده از ساب کلاس 491 ویزای کاری استرالیا.

اشخاصی که بتوانند این مجوز را به دست بیاورند به مدت 5 سال قادر هستند به اشتغال در بازار کاری غنی بپردازند و درآمدی متناسب با توانایی‌هایشان داشته باشند. جذب حمایت اسپانسر که معمولاً یکی از ایالت‌ها می‌باشد برای موفقیت در این مسیر الزامی بوده و با این کار 15 امتیاز به متقاضی داده خواهد شد.

با وجود چنین وضعیتی، هر فرد می‌تواند با کسب 50 امتیاز از فاکتورهایی مانند سن، سابقه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی حداقل تعیین شده را فراهم نماید. یکی از نکاتی که در این حیطه اهمیت دارد آن است که با داشتن اسپانسرشیپ فمیلی هم مجاز به اقدام برای به دست آوردن این ویزای کاری استرالیا خواهید بود.

مزایای ویزای کاری استرالیا

در قسمت‌های قبلی و هنگام معرفی انواع ویزای کاری استرالیا اشاره‌هایی به مزایایی داشتیم که با موفقیت در گرفتن هر ساب کلاس می‌توانید از آنها بهره ببرید؛ اما به دلیل اهمیت موجود، لازم دیدیم که بخشی را به معرفی و بیان آنها اختصاص دهیم. سطح رفاه اجتماعی بالا، فرصت‌های شغلی متنوع و درآمد قابل قبول برخی از مواردی هستند که در همین ابتدای کار باید به آنها اشاره می‌کردیم.

داشتن اجازه ورود و خروج بدون محدودیت در مدت زمان اعتبار مجوز، اشتغال تمام وقت، درخواست دادن برای اقامت دائم و استفاده از خدمات رایگان درمانی برخی از سایر مزایای ویزای کاری استرالیا به حساب می‌روند. آیا قصد دارید اعضای خانواده‌تان را نیز با خود همراه کنید؟ در این صورت باید بدانید که نه تنها مجاز به این کار هستید، بلکه این شانس در اختیار آنها قرار می‌گیرد که در مدارس و دانشگاه‌های این کشور به تحصیل بپردازند یا مشغول به کار شوند.

وکیل خوب برای ویزای کاری استرالیا

سازمان مهاجرتی سلکت ویزای با مدیریت دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا با همراهی یک تیم 100 نفره متخصص در زمینه ویزاهای کاری استرالیا این امکان را برای متقاضیان ایجاد کرده است که با خیالی آسوده به دنبال دریافت اقامت کاری اسن کشور باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا