رپورتاژ

پله گرد در غرب تهران

پله گرد را می توان اینگونه شناخت که محصولی اغلب فلزی که برای ویلاهای دوبلکس کاربردی است. و در مبحث دکوراسیونی به خصوص دکوراسیون داخلی از زیباترین ها می باشد. که مهندسین امروزی برای هر چه قشنگ تر کردن آن چالش های زیادی را پشت سر می گذارند. از لحاظ شمایل ظاهری پله گرد در غرب تهران به چند نوع دسته بندی می شود. که شامل: 1- پله های فلزی 2 محور ورق یا باکسی،2- تک محور اجرا شده با قوطی،3- تک شاسی های کنسولی،4- حول محور یا دورلوله،5- پله دوبلکس معلق یا مفصلی.

انواع پله گرد از نظر متریال به کار رفته در آن به چند دسته تقسیم می شوند؟

انواع مدل های پله دوبلکس جدید در شرکت پله گرد نوربخش اول فلزی یا آهنی بعد می شود استیل، دوم پله های کاور چوب به صورت کلی یا جزئی، سوم پله دوبلکس سنگی که اکثرا شاسی اصلی آنها یا تیرآهنی هست یا دو محور ورق، چهارم شیشه ای در این نمونه چه خوب است که فقط نرده را از جنس شیشه درست کرد. و بی خیال کف پله های شیشه ای شد. چون معایب شیشه در کف پله از مزایاش خیلی بیشتر و صدمه زننده می باشد.

نرده های پله پیچ:

بیش از بی اغراق 80درصد زیبایی راه پله های دکوراتیو مربوط به همین نرده کناری می باشد. چون یک راه پله در پله گرد نوربخش یک نوار محیطی که همان شاسی است. دارد و تعداد کف پله یعنی اصل قدرت مانور برای زیبا تر کردن سازه به حول همین نرده ساده می گردد. انواع آن شامل مدرن، فرفورژه،ساده، دکوراتیو، تمام سی ان سی، چوبی یا سنگی می باشد. بر عکس قیمت گذاری در رابطه با شاسی اصلی که هر متر ارتفاعی محاسبه می شود در نرده دور هر متر طول اساس کار سازنده پله گرد در غرب تهران می باشد.

نصب پله پیچ در غرب تهران به چه صورت است؟

اگر بشود سازه به صورت تکمیل شده پای کار برای نصب می رود وگرنه باید پله گرد فلزی ساده را به چند تیکه تقسیم کرد. و از نو در محل وید مونتاژ کرد. نصب راه پله یکی از اصلی ترین مراحل ساخت می باشد که تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا