رپورتاژ

یاشا سازمند مشاور تجارت و کسب و کار بین المللی در منطقه آزاد انزلی

یاشا سازمند، فعال اقتصادی در حوزه مشاوره کسب و کار های داخلی و بین المللی و دیجیتال مارکتینگ دارای کارشناسی مهندسی، کارشناسی ارشد مدیریت MBA از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی و DBA از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیر عامل شرکت مشاور آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) میباشد.

یاشا سازمند، با توجه به بیش از یک دهه فعالیت بین المللی و 6 شش سال کار و زندگی و تحصیل در خارج کشور، ارتباطات بسیار خوبی با کسب و کارها و کارآفرینان خارجی دارد. ایشان مسلط به زبان انگلیسی نزدیک به زبان مادری دارد و سالها مدرس دوره های تافل و آیلتس در خارج و داخل کشور بوده است.

شرکت مشاور آکام آتا (سهامی خاص) فعال در حوزه مشاوره کسب و کار و تجارت

طبق اساسنامه شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی در موضوعات ذیل فعالیت دارد. 1-مشاوره کارآفرینی (مرکز مشاوره) 2-مشاوره مدیریت 3-مشاوره کسب و کار – این شرکت دارای مجوز فعالیت اقتصادی با عنوان مشاوره تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی می باشد.

شاوره کسب و کار و تجارت
شاوره کسب و کار و تجارت

شرکت تبلیغاتی با مشاور تبلیغات و برندینگ یا شرکت مشاور برندینگ فرق دارد. مشاور اصولا اجرا کننده نیست ولیکن با شرکت های مجری کار کرده و یا خود شرکت مجری است و یا تیم اجرا کننده دارد. مشاور در حوزه تجارت و کسب و کار و با توجه به بودجه آن شرکت مشورت می دهد. یک مشاور تبلیغات به شرکت‌ها و سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرک در برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی کمک می‌کند. تبلیغات زیر مجموعه بازاریابی است و مشاور تبلیغاتی باید به بازاریابی مسلط باشد. وظیفه اصلی یک مشاور تبلیغات و برندینگ، بهبود نمایش و انتقال پیام‌های تبلیغاتی به مخاطبان و در عین حال رسیدگی به استراتژی ها و برنامه های بلند مدت خلق برند یا برندینگ است. برند یعنی آنچه مردم در مورد شما می گویند و تبلیغات یعنی آنچه شما به مردم می گویید. برای برندینگ یک تیم خبره و متخصص نیاز است که بتواند با مکتوب کردن کلیات برنامه راهبردی برند دفترچه برند را تهیه و مکتوب کند. قسمتی از دفترچه برند هویت بصری برند شمال لوگو ها، المان ها، ظاهر شبکه های اجتماعی و وبسایت ها، ظاهر بیلبورها ، رنگ های سازمانی برند و غیره میباشد. دیگر قسمت های دفترچه برند شامل برنامه ها استراتژی ها، هویت برند، شخصیت برند، داستان برند و غیره می باشد.

خدمات مشاوره شرکت آکام آتا منطقه ازاد انزلی (سهامی خاص) :

مشاور تبلیغات و برندینگ

 

مشاور تبلیغات، برنامه‌های تبلیغاتی را بر اساس نیازها و هدف‌های کسب‌وکار ها مورد بررسی قرار می‌دهد و به شرکت یا سازمان کمک می‌کند تا راه‌حل‌های مناسبی را برای رساندن پیام خود، معرفی خود به مردم هدف گزاری کرده و آن در راستای رسیدن به مخاطبان هدف باشد.

به طور کلی، وظایف یک مشاور تبلیغاتی و برندینگ عبارتند از:

  1. تحلیل بازار و آنالزی رقبا: (بازاریابی و تبلیغات که با هم در حوزه هایی گره خورده اند) مشاور تبلیغاتی با بررسی بازار، مشتریان و رقبا، درک عمیقی از شرایط و چالش‌های بازار و نیازهای مخاطبان هدف پیدا می‌کند و آن را در قالب گزارشی به کارفرما منتقل می کند.
  2. استراتژی تبلیغاتی و برندینگ: بر اساس تحلیل بازار، او به شرکت کمک می‌کند تا استراتژی تبلیغاتی و برندسازی مناسبی را تعیین کند. این شامل انتخاب رسانه‌های مناسب، برنامه‌ریزی زمانبندی تبلیغات، تعیین بودجه و انتخاب پیام‌ها و تاکتیک‌های تبلیغاتی و خلق برند است.
  3. طراحی تبلیغات و هویت بصری برند: مشاور تبلیغاتی ممکن است با همکاری تیم‌های خلاقیت و طراحی به طراحی تبلیغاتی بپردازد، از جمله طراحی لوگو، برندهای تجاری، آگهی‌ها و سایر ابزارهای تبلیغاتی.
  4. ارزیابی عملکرد: پس از اجرای برنامه‌های تبلیغاتی، مشاور تبلیغاتی می‌تواند عملکرد تبلیغات را ارزیابی کند و گزارش مکتوبی به کارفرما از کارهای در حال اجرا و اقدامات صورت گرفته، یافته ها و راه حل ها ارائه دهد. در وبسایت شرکت لیست قیمت طراحی وبسایت با وردپرس را می توانید ببینید.
  5. برنامه جامع: تهیه و ارائه برنامه جامع بازاریابی و تبلیغات که قسمتی از مارکتینگ پلن می باشد.

البته موارد بالا و شرح وظایف یک مشاور بنا به توافق طرفین یعنی کارفرما و مشاور می باشد و ممکنه از متغییر باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا