رپورتاژ

رفع مشکل Your Account was compromisedاینستاگرام

رفع مشکل Your Account was compromised

حساب شما به خطر افتاده است

اگر شما هم در اینستاگرام با خطای  حساب شما به خطرافتاده است روبه رو شده اید یا همان اخطار به خطر افتادن حسابتان را دریافت کرده اید و در حال حاظر به دنبال راهی برای رفع مشکل  Your Account was compromised هستید باید بگویم که به جای خوبی مراجعه کرده اید ما در این مقاله قراره به نحوه رفع مشکل قفل شدن پیج اینستاگرام بپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.قبل از اینکه به سراغ ادامه مقاله برویم به یکی از سوالات پر تکرار یعنی Change password در اینستاگرام یعنی چه ؟ پاسخ میدهیم.change pssword در اینستاگرام یعنی رمز عبور را تغییر دهید.

پیغام خطا به زبان انگلیسی :

Your Account was compromised

it looks like you shared your password with a service to help you get more likes or followers which goes against our community guidelines.

change your password to continue using instagram .if you share your new password with one of these services .you may get blocked from following liking or commenting

ترجمه پیغام خطا به فارسی :

حساب شما به خطر افتاده است به نظر می‌رسد رمز عبور خود را با سرویسی به اشتراک گذاشته‌اید تا به شما کمک کند لایک‌ها یا دنبال‌کنندگان بیشتری دریافت کنید که برخلاف دستورالعمل‌های انجمن ما است.

برای ادامه استفاده از اینستاگرام، رمز عبور خود را تغییر دهید. اگر رمز عبور جدید خود را با یکی از این سرویس ها به اشتراک بگذارید. ممکن است از دنبال کردن لایک یا نظر دادن بلاک شوید.

چرا با خطای  Your Account was compromisedروبه رو میشویم ؟

ابتدا شما باید بدانید که چرا اینستاگرام از شما میخواهد که رمز را عوض کنید، این دلایل به شما کمک می‌کند تا دیگر با خطای  Your Account was compromised در اینستاگرام روبه رو نشوید.

حساب شما جدید است

حساب‌های جدید باید هم ایمیل و هم تلفن را تأیید کنند. برای ایمیل، یک کد یا پیوندی دریافت خواهید کرد که ایمیل را تأیید می کند. و برای تأیید تلفن، پیامک حاوی کدی را دریافت خواهید کرد که باید در صفحه نمایش داده شده به برنامه اینستاگرام خود اضافه شود. اگر شما ایمیل و شماره تلفن روی پیج خود قرار ندهید و نمایه خود را تکمیل نکنید با مشکلات  زیادی از جمله قفل شدن اینستاگرام روبه رو میشوید.

فعالیت ربات مانند 

یکی دیگر از دلایلی که باعث میشه شما با خطای Your Account was compromised روبه رو شوید فعالیت ربات گونه در اکانت هست.وقتی شما در مدت زمان کم فعالیت های زیادی از جمله فالو و آنفالو انجام دهید اینستاگرام حساب شما را قفل میکند و به نوعی اینستاگرام میگوید پیج شما به خطر افتاده است و حساب شما را مسدود میکند و از شما میخواهد که با تغییر رمز ثابت کنید که یک انسان واقعی هستید و یک ربات نیستید.

تغییر رمز عبور

هنگامی که شما یا شخصی دیگری سعی کنید رمز عبور حساب اینستاگرام خود را از دستگاه دیگری(دستگاهی که تا به حال با آن وارد پیج نشده باشید ) تغییر دهید، حساب شما قفل خواهد شد تا زمانی که با دریافت کد پیامک تلفن یا کد از طریق ایمیل حساب خود را تأیید کنید.

فعالیت غیر معمول در حساب

یکی دیگر از دلایلی که اینستاگرام اکانت شما را قفل  میکند این است  که فعالیت غیرمعمولی در حساب اینستاگرام شما دیده، بلافاصله شما را از حساب اینستاگرام خود خارج میکند و پیغام ما متوجه فعالیت غیر معمولی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم را به شما نشان میدهد و از شما خواسته می شود که هویت خود را تایید کنید.این تایید هویت هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره امکان پذیر است.

خوب تمام دلایلی که باعث بروز خطای Your Account was  compromised و ارور تغییر پسورد اینستاگرام میشود را برای شما توضیح دادیم اما همینک که شما در حال خواندن این مقاله هستید با این مشکل روبه رو شده اید و به دنبال راهی برای رفع مشکل مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود هستید.پس وقت را تلف نمیکنیم و به سراغ اصل ماجرا میرویم.

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع مشکل Your Account was compromised

1- وقتی با پیغام حساب شما به خطر افتاده است روبه شدید. روی change password کلیک کنید.

2- بعد از این که روی change password کلیک کردید.با صفحه تازه ای رو به رو میشوید.

3- سه کادر وجود دارد در کادر اول یعنی old password رمز حال حاظر پیج خود را وارد کنید. old pssword یعنی همان رمز قدیمی اکانت شما

4- در کادر دوم و سوم یعنی کادر های new password و new pssword again یک رمز عبور جدید وارد کنید ( کادر دوم و سوم مشابه باشند ).

5- و در آخر روی تایید در پایین صفحه کلیک کنید. اگر تایید نشد احتمالا رمزی که در کادر دوم و سوم وارد کردید با هم متفاوت هستند.

خوب به همین راحتی و با استفاده از روش گفته شده میتوانید مشکل Your Account was compromisedیا همان حساب شما به خط افتاده است را به راحتی حل کنید و به فعالیت در اکانت خود ادامه دهید. فقط توجه کنید بعد از این که این مشکل را رفع کردید تا 72 ساعت هیچ نوع فعالیتی لایک.کامنت.فالو و آنفالو انجام ندهید.

در صورت فراموشی پسورد چه کار کنیم ؟

برای رفع خطای حسابتان به خطر افتاده است همانطور که گفتیم شما باید رمز خود را تغییر دهید و برای این کار نیاز به داشتن رمز قبلی پیج خود را دارید.اما بدون داشتن رمزی قبلی چطور از مرحله change password رد شویم ؟ اگر شما رمز قبلی اینستاگرام خود را قبلا در حساب گوگل خود ذخیره کرده باشید برای مشاهده رمز فعلی اینستاگرام در گوشی خود کافیست وارد حساب گوگل خود شده و به قسمت پسورد های ذخیره شده بروید.

اما اگر این روش برای شما کارساز نبود و به دنبال راهی برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی هستید کافیست وقتی وارد صفحه change password اینستاگرام شدید . در پایین صفحه روی forgot password   کلیک کنید تا وارد صفحه درخواست تغییر رمز شوید. وقتی وارد صفحه شدید در کادر موجود آیدی یا نام کاربری پیج خود را وارد کنید و روی send login link کلیک کنید.در این مرحله یک لینک برای شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال میشود که با کلیک روی آن میتوانید رمز اینستاگرام خود را بدون داشتن رمز قبلی تغییر دهید و مجدد به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

رفع اخطار هنگام کلیک روی forgot password

اگر طبق روش قبلی پیش رفتید و قصد داشتید که با استفاده از گزینه forgot password رمز عبور خود را تغییر دهید هنگام کلیک روی فراموشی رمز به شما اخطاری داد یا وقتی وارد صفحه درخواست تغییر رمز شدید به صورت خودکار از آن صفحه خارج شد و اجازه وارد کردن نام کاربری را به شما نداد ابتدا حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کنید بعد فیل..تر شکن خود را روشن کرده و دوباره اقدام به ورود به صفحه درخواست تغییر رمز اینستاگرام کنید.

مشکل کار نکردن لینک پیامکی تغییر رمز اینستاگرام

بسیاری از کاربرانی که با مشکل Your Account was compromised  اینستاگرام روبه رو شده اند به ما گزارش داده اند که هنگامی که از اینستاگرام درخواست لینک تغییر رمز میکنند.لینک برای شما تلفن آنها ارسال میشود اما با کلیک روی لینک وارد صفحه اصلی اینستاگرام میشوند و وارد صفحه تغییر رمز اینستاگرام نمیشوند. دو حالت هست که باعث بروز این مشکل یعنی کار نکردن لینک ریست پسورد اینستاگرام میشود. حالت اول زمانیست که تایید دو مرحله ای اکانت شما روشن باشد وقتی تایید دو مرحله ای روشن باشد لینک ارسالی از طرف اینستاگرام به دلیل تنظیمات امنیتی باز نمیشود و حالت دوم هم زمانی است که لینک ارسالی دارای باگ باشد.

نتیچه گیری و پایان کار 

در این مطلب به طور کامل به آموزش your account was compromised  پرداختیم.لطفا به سادگی از کنار این مطلب رد نشوید چون با مطالعه کامل این مطلب و عمل کردن به ترفند های گفته شده خطای your account was compromised اینستاگرام شما حل میشود. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا