رپورتاژ

معرفی بازی کالاف دیوتی از معروف ترین بازی های تیراندازی

بازی­های در سبک تفنگی و تیراندازی برای گوشی­های موبایل مخصوصا سیستم عامل اندروید بسیار پر تعداد می­باشند. اما در بین همه بازی­های تفنگی یک نام توانسته است به محبوبیت بالایی در بین گیمرها دست پیدا کند. سری بازی کالاف دیوتی یا همان ندای وظیفه که توسط شرکت بازی سازی اکتیویژن Activision با مشارکت TiMi  ساخته­شده به انتخاب اول گیمرهای موبایل برای انجام بازی تفنگی تبدیل شده است. از شاخص­هایی که کالاف را از سایر بازی­های هم رده جدا کرده می­توان به گرافیک فوق العاده این بازی اشاره کرد، موسیقی و افکت­های صوتی بازی هم گوش نواز هستند، تنوع بالا در ارائه کاراکتر­ها و تجهیزات، اسلحه­ها و تنظیمات پیشرفته برای ساخت شخصیت­ها دیگر ویژگی­های کالاف دیوتی موبایل است.

بازی کالاف دیوتی همچنین امکانی برای گفت و گو و ارتباط برقرار کردن با سایر اعضای یک تیم به صورت صوتی و متنی را  مانند اکثر بازی­های آنلاین فراهم کرده است.

چرا سی پی در بازی کالاف دیوتی اهمیت بالایی دارد

باید بدانید برای این که در بازی کالاف دیوتی موبایل بتوانید با حرفه ای­ها رقابت کنید، به ناچار نیازمند داشتن مقداری زیادی سی پی خواهید شد. پس باید بعد از این که کمی حسابتان را بالا بردید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را مدنظر داشته باشید. با داشتن سی پی در بازی کالاف این امکان را پیدا خواهید کرد که تجهیزات و اسلحه­هایی که دارید را قوی­تر کنید یا به اصطلاح ارتقا دهید. حتی شرکت در برخی از مود­های بازی کالاف دیوتی تنها با داشتن سی­ پی امکان­پذیر است. روش­­های رایگان هم برای کسب سی پی در بازی قرار داده شده که وقت­گیر است، اما اگر به دنبال پیشرفت سریع و رقابت با حرفه ای ­ها هستیدباید از فروشگاهی مطمئن به خرید سی پی ارزان روی بیاورید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

سی پی (cp) دقیقا چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی از سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل ارائه دهیم باید گفت که به پول داخل بازی کالاف دیوتی سی پی گفته می­شود. معمولا بازی­های آنلاین به صورت فصلی برگزار می­شوند، هر مقدار در طول فصل رتبه شما بالاتر برود جایزه ای مناسب با آن را دریافت خواهید کرد، اما جایزه های خاص­تر که شامل اسلحه، اسکین و تجهیزات رتبه بالا می­شود در صورتی به شما تعلق خواهد گرفت که بتل پس بازی را خریداری کرده باشید، برای خرید بتل پس نیاز به سی پی دارید، پس بهترین راه خرید cp ارزان از فروشگاهی مطمئن است تا از جایزه های بی نظیر بتل پس فصلی کالاف دیوتی تمام بهره را ببرید. اسلحه­های رده افسانه­ای یا به اصطلاح گیمر­ها لجندری و اسکین­های کمیاب در بازی کالاف دیوتی موبایل در گردونه هایی شانسی قرار داده شده که هر هفته با تغییراتی به کاربران ارائه می­شود، برای هربار چرخاندن گردونه­ها و امتحان شانس خود نیاز به هزینه کردن سی پی دارید. توجه داشته باشید که هزینه­هایی که شما بر روی اکانت بازی کالاف دیوتی خود با خرید سی پی می­کنید، باعث بالا رفتن ارزش حساب کاربریتان می­شود، اگر زمانی خواستید که اکانت خود را به فروش برسانید با قیمت های بهتری برایش مشتری پیدا خواهد شد. پس سی پی یا همان سکه بازی کالاف دیوتی به روش­های گوناگون در بازی مورد استفاده قرار می­گیرد، اگر سی پی خریداری نکنید هرچه قدر هم مهارت داشته باشید در مقابله با تجهیزات گران­قیمت رقیب چاره ای جز تسلیم شدن نخواهید داشت و روند پیشرفت حساب کاربری شما کند و یا حتی متوقف خواهد شد. چرا که برای مقابله با رقیبان حرفه­ای نیاز به اسلحه و تجهیزات ارتقا یافته کاملا ضروری خواهد بود.

سی پی را از کجا بخریم؟

حالا که از اهمیت بالای سی پی در سری بازی کالاف دیوتی موبایل مطلع شدید سوال اصلی این است که چطور و از کجا سی پی بازی کالاف را تهیه و خرید نماییم. فروشگاه های متعددی در سطح اینترنت به ارائه خدمات خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل مشغول هستند، اما باید خرید سی پی را از فروشگاهی مطمئن که نماد الکترونیک را کسب کرده و  با قیمتی به صرفه به ارائه سی پی بازی کالاف دیوتی می پردازد، تهیه کنید. فروشگاه رویال جم که ارزان ترین سایت خرید سی پی است به همراه پشتیبانی و مشاوره بهترین فروشگاه برای خرید راحت و با خیال آسوده سی پی برای بازی پرطرفدار کالاف دیوتی موبایل است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا